MY INFORMATION
Scroll down please ! and enjoy my stories !

  • I am eighteen years old,
  • I am a straightforward teenager,
  • No necessitate for love,
  • Currently studying at University Tun Hussein Onn of Malaysia formally known as UTHM

    Totally About me Azfar ™ more information about me see me on myfacebook Click this button

    Or My Email azfarfreeze@hotmail.com

    Scroll down please ! and enjoy my stories !


Karya - karya penulis yg menarik buat anda


Karya yg menarik..!!






 Anda Mampu Melakukanya - hasil karya pertama Amar

Buku ini dibeli semasa aku sedang menghadapi masalah yg sgt2 besar disebabkan dgn amanah pihak sekolah iaitu "kegagalan mnjadi Ketua Pengawas". Buku ini byk mngajar aku mnghadapi mslah dan cara ak mnghilangkn msalah tersebut dan buku ini juga mnjadi perangsang utk aku terus mnjawat jwatan tu. Aku tertarik dgn salah satu ayat dlm buku ini yg mnyatakan "Allah tidak akn menguji hamba-hambanya kalau hamba nya sendiri tidak mampu melakukannya" begitulah kata2 abg Amar yg telah menaikkan lg smangat ak dan trus brusaha utk kluar dri segala msalah yg dihapi.

Bukan Susah Nak Faham - Zahiruddin Zabidi

Buku yang paling menarik pada aku kerana byk cerita2 didalam buku tersebut yang mmbuatkan seribu satu pengajaran dan persoalan. Buku ni berjaya dhabiskan selama 2hari shj dgn mmpunyai lebih 300 helaian. Ternyata buku ini amat menarik sbgai bukti mmg rmai yg nk meminjam buku ni dari aku shinggakan guru ak pon nk pnjam buku ni. Saya juga syorkn anda semua untk mncari dan mmbeli buku ni. Insyallah sdikit sbnyak dpt mmberi anda pngjaran dan ilmu tntang kehidupan.